Nyheder
13. januar 2016

Express Paperbased med vokseværk …

De sidste 18 måneder har været en spændende, hektisk og hæsblæsende rejse med en kundetilgang og vækst, vi troede skulle komme om flere år. Vi har i perioden 3-doblet vores kapacitet inden for digital 4-farve laserprint med den anderkendte iGen…
Læs mere
Direct Mail
13. august 2015

Kan vi køre den ind med kuvert?

Hvorfor i alverden skulle man besvære sig med at bruge penge på dyrt papir, når det er både billigere og nemmere at sende en e-mail? Tvivlere kan med fordel fortsætte med at læse hér! Jeg kan dårligt tælle, hvor mange…
Læs mere
Data
16. juni 2015

Elegant eller elefant?

At kunne er ikke det samme som at skulle. Det kunne også have været overskriften på dette indlæg. Vi kan nemlig efterhånden alt, men når det kommer til DM, kan regningen blive stor, hvis man ikke kender forskellen på at…
Læs mere
DataDirect Mail
3. juni 2015

5 ting, der skal på plads, inden DM-kampagnen produceres

Hvis du tænker, at det lyder som en overskrift i bladet Markedsføring fra engang i 00’erne, er det nok ikke helt forkert. Sagen er bare, at der er sket ufatteligt meget siden de festlige 00’ere, og derfor er det tid…
Læs mere
Nyheder
28. maj 2015

Drømme om øget ROI af DM?

-Så er det af med skyklapperne! Nu kan det måske lyde, som om jeg har kigget lidt for dybt i en managementbog fra 0’erne. Nye idéer, trends og buzz-ord har det med at skifte, og LEAN som ledelses- og optimeringsværktøj…
Læs mere
Nyheder
1. juni 2014

Express deler sig i to for at give kunderne mere værdi

Kundernes krav om større værdi kræver specialisering. Derfor deler Express, som er en af de store leverandører af marketing services til relationsmarkedsføring, sig op i to selvstændige forretningsenheder. Under det nye navn Fluid vil den ene forretningsenhed fokusere på det…
Læs mere