DataDirect MailNyheder
16. september 2018

De 10 største myter om datastyret indhold på print

Overraskende få udnytter reelt mulighederne ved individualiseret kommunikation på print. Skræmmende ofte skyldes det myter. Derfor tager vi i dette indlæg fat på de 10 værste af dem.   Myte 1: Digitale mails er billigere, nemmere og (derfor) bedre Bogen,…
Læs mere
Direct MailNyheder
28. februar 2017

Selvfølgelig kan du både spare penge og sælge mere på én gang

Selvfølgelig kan du både spare penge og sælge mere på én gang Arbejder du med direct mail, er du selvfølgelig ude efter resultater. Du er jo, hvor du er, for at skaffe flere penge på bundlinjen. Spørger du dit reklamebureau,…
Læs mere
Nyheder
24. november 2016

Indkøb uden Marketing: Som lighter uden gas

Har lige haft et møde med en indkøbschef om virksomhedens brug af direct mail. Men vi talte ikke samme sprog. Når jeg snakkede om ROI, tænkte han på opstartspriser. Når han talte om volumenrabat, tænkte jeg på pris pr. kontakt.…
Læs mere
Nyheder
25. januar 2016

Her går det fint!

Hvis det ikke er i stykker, er der jo ingen grund til at reparere det, og hvis de faste rutiner ikke giver problemer, er der vel ingen grund til at ændre dem. Med mindre de koster en formue altså! Hvis…
Læs mere
Nyheder
18. januar 2016

Først med det sidste

Kun dem, der har for mange penge og for meget tid, begynder med begyndelsen. Alle DM-udsendelser har en værdikæde. Først skal indholdet naturligvis tilrettelægges. Herefter følger datavalidering, -indlæsning, dokumentopsætning, korrektur, godkendelse, print, falsning, kuvertering, sortering, mærkning og endelig levering til…
Læs mere
Nyheder
13. januar 2016

Express Paperbased med vokseværk …

De sidste 18 måneder har været en spændende, hektisk og hæsblæsende rejse med en kundetilgang og vækst, vi troede skulle komme om flere år. Vi har i perioden 3-doblet vores kapacitet inden for digital 4-farve laserprint med den anderkendte iGen…
Læs mere
Direct Mail
13. august 2015

Kan vi køre den ind med kuvert?

Hvorfor i alverden skulle man besvære sig med at bruge penge på dyrt papir, når det er både billigere og nemmere at sende en e-mail? Tvivlere kan med fordel fortsætte med at læse hér! Jeg kan dårligt tælle, hvor mange…
Læs mere
Data
16. juni 2015

Elegant eller elefant?

At kunne er ikke det samme som at skulle. Det kunne også have været overskriften på dette indlæg. Vi kan nemlig efterhånden alt, men når det kommer til DM, kan regningen blive stor, hvis man ikke kender forskellen på at…
Læs mere
DataDirect Mail
3. juni 2015

5 ting, der skal på plads, inden DM-kampagnen produceres

Hvis du tænker, at det lyder som en overskrift i bladet Markedsføring fra engang i 00’erne, er det nok ikke helt forkert. Sagen er bare, at der er sket ufatteligt meget siden de festlige 00’ere, og derfor er det tid…
Læs mere
Nyheder
28. maj 2015

Drømme om øget ROI af DM?

-Så er det af med skyklapperne! Nu kan det måske lyde, som om jeg har kigget lidt for dybt i en managementbog fra 0’erne. Nye idéer, trends og buzz-ord har det med at skifte, og LEAN som ledelses- og optimeringsværktøj…
Læs mere