Express har partnere, der vil hjælpe med at skabe resultater

E-boks

Express har stor erfaring i at udsende markeds- og serviceinformation via e-Boks. e-Boks udsendelsen sker via optimale processer for distribution af e-Boks . Vi kombinerer ofte e-Boks kommunikation og brevudsendelse, hvor personer, der ikke har e-Boks, i stedet modtager et brev. Hør om de mange muligheder med e-Boks eller se mere på Læs mere om vores løsninger her!

E-mail og SMS

Express samarbejder med Fluid A/S i relation til udsendelse af E-mail og SMS på ad hoc kampagner. I samarbejde med Fluid håndterer vi ligeledes marketing automation opgaver, der indebærer etablering af komplekse data management løsninger, hvor Fluid er ansvarlige for projektledelse, implementering og drift. Fluid’s løsninger indeholder ligeledes en optimal styring af permission og GDPR processer.

Marketing Services

Vil man etablere og drive et velfungerende omni-channel kundedialog program, kræver det kompetencer, teknologi og ressourcer. På denne typer opgaver har Express strategisk samarbejde med en række erfarne specialister inden for Customer Journey, Data Management, Permission og Marketing Automation. Dertil har vi samarbejde med kreative kræfter, der kan håndtere koncept, tekst og grafik.

Direct Mail konverterer bedre – hvis den er intelligent

Standard Direct Mail

11%

Datastyret Direct Mail

37%

Datastyrede budskaber i Direct Mail øger ”effekten” fra 11% til 37%!

Individualisering er en global “megatrend”, og effekten er dokumenteret. Midlet er kundeindsigt, avanceret databehandling og dataflet med de rette indholdskomponenter i din kommunikation. Resultater indenfor salg og fastholdelse vil blive forbedret. Se mere om vores løsninger vedrørende Intellingent Direct Mail http://www.express.dk/loesninger/

En del brancheanalyser peger på, at resultat potentialet i individualisering af kommunikation lige nu er allerstørst inden for Direct Mail. Kilde: Econsultancy/Redeye