Det rigtige budskab til den rigtige modtager

Direct mail er personaliseret kommunikation. Ofte i et printet brev med adresse sendt i en konvolut evt. med en brochure. Men det kan i virkeligheden have næsten alle de former, som fantasien og postvæsnet tillader. Fx en personlig forsendelse, som er pakket i et paprør eller i en anden 3-dimensionel emballage – eller måske et personligt salgsbudskab, som indgår i din fakturaudsendelse.

Uanset hvordan du vælger at sende ud, opnår du de bedste resultater, når modtager opfatter dit budskab som relevant og vedkommende. At sende alle modtagere det samme budskab på samme tid er sjældent vejen til gode resultater og god økonomi.

Omsæt data til markedsføring

Derfor er viden om kunden essentiel. Jo bedre du er til at tale til kunden ud fra hans eller hendes demografiske profil, købsadfærd, interesser, behov, jo bedre resultater får du. Forudsætningen er, at du har 100% styr på dine data – og hvordan du omsætter dem til praktisk markedsføring.

Hos Express hjælper vi vores kunder med at skabe individuelle budskaber ved hjælp af data. Vi sørger for, at det rigtige budskab rammer den rigtige modtager på det rigtige tidspunkt. Vi sørger også for at registrere responsen og for at levere det, du har lovet. For slet ikke at tale om at gemme de nye data, som sætter dig i stand til at kommunikere endnu mere målrettet næste gang.

Ønsker du at gå fra store masseudsendelser til personligt målrettede udsendelser, så lad os tage en snak. Vi ved, hvad der skal til for at skabe resultater.

Læs mere under digital 4-farve print

Individualisering af budskaber kan øge din respons med over 30%.

Express indgår i et porto-indkøbssamarbejde, som dækker næsten 20% af den samlede brevvolumen i Norden og sparer kunderne for mange millioner i porto.

Claus Enersen

Claus Enersen

Salgs- & marketingdir.

Kontakt Claus, hvis du vil vide mere