Outsourcing af print | Express
Outsourcing
25. september 2019

Outsourcing af print kan mærkes på din bundlinje

Fakturaer, informationsbreve og andet “daglig post” er en stor del af mange virksomheders administrative arbejde og kommunikation med kunder, leverandører osv. I dag vælger flere og flere virksomheder dog at outsource deres print og kuvertering til en ekstern samarbejdspartner. Breve,…
Direct Mail
11. februar 2019

Den skjulte klatvask

Klatvask er måske OK på en rasteplads et sted i Tyskland, men når det kommer til adresser, kan det have alvorlige konsekvenser. De færreste er dog klar over, at de reelt klatvasker. Adressen er kongen i print-DM. Det er adressen,…
Direct Mail
20. januar 2019

Send mindre – Sælg mere

Som repræsentant for en virksomhed, der er specialiseret i målrettede forsendelser, virker det formentlig som det rene vanvid, at jeg skriver under en overskrift, der opfordrer til at sende mindre. Men faktisk er netop dette nøglen til både bedre salg…
Direct Mail
29. november 2018

Modtageraktivisme med klister

Forståelse og indsigt i faktisk adfærd er altid nøglen til den mest effektive og relevante kundekommunikation. En ændring har (gen)åbnet et stort potentiale. Print er old school, og fremtiden ligger i det digitale. Det har været trenden og forudsigelserne igennem…
Data
1. november 2018

Berigelse af data version 4D

Fremmed eller Velkendt & Velkommen? Moderne DM skal i 4D-format for at realisere potentialet. “Sometimes you wanna go where everybody knows your name”.   De fleste husker temaet fra tv-serien Sam’s Bar, hvor de faste stamkunder brugte det brune værtshus…