Direct Mail
29. november 2018

Modtageraktivisme med klister

Forståelse og indsigt i faktisk adfærd er altid nøglen til den mest effektive og relevante kundekommunikation. En ændring har (gen)åbnet et stort potentiale. Print er old school, og fremtiden ligger i det digitale. Det har været trenden og forudsigelserne igennem…
Data
1. november 2018

Berigelse af data version 4D

Fremmed eller Velkendt & Velkommen? Moderne DM skal i 4D-format for at realisere potentialet. “Sometimes you wanna go where everybody knows your name”.   De fleste husker temaet fra tv-serien Sam’s Bar, hvor de faste stamkunder brugte det brune værtshus…
Nyheder
25. januar 2016

Her går det fint!

Hvis det ikke er i stykker, er der jo ingen grund til at reparere det, og hvis de faste rutiner ikke giver problemer, er der vel ingen grund til at ændre dem. Med mindre de koster en formue altså! Hvis…
Nyheder
18. januar 2016

Først med det sidste

Kun dem, der har for mange penge og for meget tid, begynder med begyndelsen. Alle DM-udsendelser har en værdikæde. Først skal indholdet naturligvis tilrettelægges. Herefter følger datavalidering, -indlæsning, dokumentopsætning, korrektur, godkendelse, print, falsning, kuvertering, sortering, mærkning og endelig levering til…