PERMISSION OPSAMLING VIA

FYSISKE KANALER

Effektiv permission-opsamling

Mangler din virksomhed permissions og leads og synes du også det er blevet endnu sværere at opsamle permissions end tidligere?

Indsamling af permissions er den helt store udfordring for rigtig mange virksomheder. Permission opsamling er et vigtigt og afgørende skridt når du skal have succes med din direkte, relevante kundekommunikation og opsamling af leads og nye kunder.

Direct mail via fysiske kanaler har fået ny opmærksomhed, fordi det præsenterer en løsning på et problem for mange ifm. GDPR, manglende permissions og med udsigten til en cookieløs fremtid, tilbyder direct mail nye måder at både opsamle permissions, leads, få opmærksomhed, respons og konvertering og øget loyalitet.

Direct mail marketing

Mange virksomheder står i en situation, hvor de enten ikke har kundens e-mail adresse eller kundens e-mail permission.

Opsamling af permissions kan ske på mange forskellige måder og kanaler. Det vigtigste er at du lykkes med at få opsamlet permissions for din målgruppe. Mange virksomheder har arbejdet intensivt med permission opsamling i flere år og i flere forskellige digitale kanaler, med kampagner på egne og købte media – og med større og mindre succes – og der er måske behov for at tænke nyt eller gentænke brugen af fysiske kanaler for at opnå bedre resultater.

Vores målinger viser, at åbningsrater og respons på fysisk Direct Mail i mange tilfælde overstiger e-mail. Det skyldes måske, at de tomme postkasser står i stærk kontrast til den overfyldte e-mail indbakke, der bugner af massebudskaber.

Få hjælp til din kampagne

Har du brug for at give din permissionindsamling et boost, kan det være en god idet med for eksempel en Direct Mail kampagne. For i modsætning til e-mails, må du nemlig gerne sende et fysisk brev til alle dine kunder og udvalgte potentielle kunder.

Hos Express har vi gode erfaringer med at anvende direct mails til indsamling af blandt andet permissions. Vi kan hjælpe med alt fra direct mail kampagner, indhold, opsætning, eksekvering, udsendelse, dataopsamling mm. – der virker og skaber resultater. Vi har eksempler på at over 25% af direct mail modtagerne har svaret og købt eller afgivet permission.

Lad os hjælpe dig med at få flere permissions!

Skal vi hjælpe dig med direkte markedsføring?

Vi ved, hvad der skal til for at skabe resultater! Uanset om det er masseudsendelse eller personaliseret materialer.